piątek, 19 lipca 2013

what has yellow got to do with gorgonzola

Białe ściany były dla mnie oczywistym wyborem, kiedy dekorowałam pokój mojej córki. Wiedziałam, że nie będzie nudny, kiedy wypełnię go kolorowymi akcesoriami. Na początku paleta dodatków składała się głównie z pastelowego różu, jasnej zieleni i brązu. Uwielbiam połączenie czekoladowego z jasnym różem! Z czasem, pokój Zośki stał się bardziej kolorowy, pojawiły się z nim akcenty turkusu i żółtego. Ta żółć była dla mnie tematem, do którego musiałam dorosnąć, jak do wytrawnego wina czy gorgonzoli. I tak samo jak wino i ser, teraz go uwielbiam.

Rezultaty moich poczynań w Zosinym poniżej:

...


White walls were an obvious choice for me when decorating my daughter's room. I knew it was not going to be boring after I fill it with colorful accessories. At the beggining the colour palette was mainly the three: pastel pink, light green and brown. I love how chocolate brown  and pink work together! Gradually, Zosia's room became more colourful with accents of red, turquoise and yellow. And for me the yellow was something I had to grow up to, like to dry red wine or gorgonzola. And, like with the wine and cheese, I fell in love with it.

Please check the results of my work out:























Jeśli nie jesteście przekonani do wykorzystania żółtego w pokoju dziecięcym, musicie to zobaczyć:

If you do not feel convinced to use yellow in a kid's room, then you need to see this:

















source: sirlig.dk, divaaniblogit.fi

















source: mommo-design.blogspot.it, molly-meg.co.uk, oliverfurniture.dk

















source: pinjacolada.blogspot.be, ralfefarfarsparadis.blogspot.nl


A tu kilka boskich, jajecznych dodatków:

Some gorgeous yellow finds:
 




1 komentarz:

  1. Och nie, jednak chyba żółć do mnie nie przemawia.Za to uwielbiam te róże i turkusy - zwłaszcza turkusy :)

    OdpowiedzUsuń