wtorek, 9 grudnia 2014

smukke znaczy pięknie



Przyznam się bez bicia - mimo, że staram się być na bieżąco z nowościami, nie wiedziałam, że ten sklep istnieje. A funkcjonuje już od pół roku!

Dopóki nie napisała do mnie urocza Daria, kolejna mama, którą poznaję, która w poszukiwaniu równowagi w życiu porzuciła etat i założyła własny sklep. I chyba martwi się trochę, jak wyczuwam, że jest kolejna, a ja jestem pewna, że w Polce jest miejsce dla nich wszystkich. Bo moda na Skandynawię nie przemija i fajne sklepy z ciekawą ofertą z pewnością się obronią. Jeżeli za tym stoi jeszcze taka filozofia, jak w Smukke, to ja wróżę sukces - tak Daria opisuje swój pomysł na sklep:

Smukke to „pięknie” po duńsku, pięknie w domu, w ogrodzie, pięknie wokół nas. Dania i cała Skandynawia są dla nas inspiracją do tego, jak mieszkać i żyć. Prostota w połączeniu z funkcjonalnością, piękne wzornictwo, naturalne materiały, dużo drewna, światła i bieli - to wszystko można znaleźć w naszym sklepie. Wszystkie produkty są starannie dobrane, tak, aby spełniały wyznaczniki skandynawskiego stylu. Tak aby dzięki nim w Twoim domu było pięknie.

Skandynawia to nie tylko design, to także sposób na życie: bliskość z naturą, radość z prostych codziennych czynności. To wszechobecne rowery i dzieciaki. W Smukke.pl znajdziecie więc wkrótce akcesoria rowerowe i całą masę artykułów dla dzieci. Pewnie każdy z nas pamięta Dzieci z Bullerbyn i Pippi Langstrumpf. Chcielibyśmy, abyście w naszym sklepie poczuli namiastkę tamtego sielskiego świata.

Ja tę historię o sielskiej Skandynawii, o Dzieciach z Bullerbyn i Pippi totalnie kupuję! Tak jak i nazwę - mieszkałam kilka miesięcy w Kopenhadze i na dźwięk duńskiego wciąż mi się ciepło robi na sercu. Cieszę się, że mogę pokazać Smukke właśnie teraz - takie małe, autorskie sklepiki wydają się najfajniejsze na świąteczne zakupy.

http://www.smukke.pl/






Zasady konkursu:

1. Konkurs odbywa się na Facebooku, na profilu Polki i polega na dodawaniu komentarzy pod konkursowym postem.

2. W komentarzu należy wkleić zdjęcie produktu ze sklepu Smukke.pl i opisać KRÓTKO dla kogo miałby to być prezent świąteczny.

3. Należy udostępnić post konkursowy na swojej osi czasu.

4. Należy polubić profil Smukke i The Polka Dot Project.
5.  Konkurs trwa do czwartku, 18-go grudnia, do południa.

6. Nagrodą jest bon o wartości 100 zł na zakupy w Smukke.pl.


Zatem - do dzieła! Piszcie, klikajcie, udostępniajcie, buszujcie po boskim Smukke!

Ja znalazłam tam mnóstwo pięknych przedmiotów moich ulubionych marek (kilka jest już moich, ale o tym później :)). Jak zwykle musiałam upewnić się, czy moje czytelniczki będą miały w czym wybierać i tak - do 100 zł jest w Smukke mnóstwo fajnego. To moje typy:


9 komentarzy:

  1. To ja wybrałabym kosz na zabawki w kształcie domku. I podarowałabym go swojemu dziecku na klocki, które wciąż uparcie lądują pod bosymi stopami.

    http://www.smukke.pl/pl/p/DUZY-POJEMNIK-NA-ZABAWKI-Z-RAFII-DOM/264

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. konkurs odbywa się na Facebooku! :)

      Usuń
  2. He he znowu przegapie jak znam zycie :) a sklep znam - maja duzo fajnych rzeczy. Napewno rozwina skrzydla-Pani Dario glowa do gory pol roku to malo. Pogadamy za kilka lat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje!;-) Wiem, że pół roku to krótko i chce jak najdłużej bo nareszcie uwielbiam to co robię;-)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. też nie znałam tego sklepu :) bardzo fajny. dzięki za konkurs

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja znam! :) Mam stamtąd coś od Rice. Fajny sklepik :)

    OdpowiedzUsuń