wtorek, 9 grudnia 2014

smukke znaczy pięknie



Przyznam się bez bicia - mimo, że staram się być na bieżąco z nowościami, nie wiedziałam, że ten sklep istnieje. A funkcjonuje już od pół roku!

Dopóki nie napisała do mnie urocza Daria, kolejna mama, którą poznaję, która w poszukiwaniu równowagi w życiu porzuciła etat i założyła własny sklep. I chyba martwi się trochę, jak wyczuwam, że jest kolejna, a ja jestem pewna, że w Polce jest miejsce dla nich wszystkich. Bo moda na Skandynawię nie przemija i fajne sklepy z ciekawą ofertą z pewnością się obronią. Jeżeli za tym stoi jeszcze taka filozofia, jak w Smukke, to ja wróżę sukces - tak Daria opisuje swój pomysł na sklep:

Smukke to „pięknie” po duńsku, pięknie w domu, w ogrodzie, pięknie wokół nas. Dania i cała Skandynawia są dla nas inspiracją do tego, jak mieszkać i żyć. Prostota w połączeniu z funkcjonalnością, piękne wzornictwo, naturalne materiały, dużo drewna, światła i bieli - to wszystko można znaleźć w naszym sklepie. Wszystkie produkty są starannie dobrane, tak, aby spełniały wyznaczniki skandynawskiego stylu. Tak aby dzięki nim w Twoim domu było pięknie.

Skandynawia to nie tylko design, to także sposób na życie: bliskość z naturą, radość z prostych codziennych czynności. To wszechobecne rowery i dzieciaki. W Smukke.pl znajdziecie więc wkrótce akcesoria rowerowe i całą masę artykułów dla dzieci. Pewnie każdy z nas pamięta Dzieci z Bullerbyn i Pippi Langstrumpf. Chcielibyśmy, abyście w naszym sklepie poczuli namiastkę tamtego sielskiego świata.

Ja tę historię o sielskiej Skandynawii, o Dzieciach z Bullerbyn i Pippi totalnie kupuję! Tak jak i nazwę - mieszkałam kilka miesięcy w Kopenhadze i na dźwięk duńskiego wciąż mi się ciepło robi na sercu. Cieszę się, że mogę pokazać Smukke właśnie teraz - takie małe, autorskie sklepiki wydają się najfajniejsze na świąteczne zakupy.

http://www.smukke.pl/






Zasady konkursu:

1. Konkurs odbywa się na Facebooku, na profilu Polki i polega na dodawaniu komentarzy pod konkursowym postem.

2. W komentarzu należy wkleić zdjęcie produktu ze sklepu Smukke.pl i opisać KRÓTKO dla kogo miałby to być prezent świąteczny.

3. Należy udostępnić post konkursowy na swojej osi czasu.

4. Należy polubić profil Smukke i The Polka Dot Project.
5.  Konkurs trwa do czwartku, 18-go grudnia, do południa.

6. Nagrodą jest bon o wartości 100 zł na zakupy w Smukke.pl.


Zatem - do dzieła! Piszcie, klikajcie, udostępniajcie, buszujcie po boskim Smukke!

Ja znalazłam tam mnóstwo pięknych przedmiotów moich ulubionych marek (kilka jest już moich, ale o tym później :)). Jak zwykle musiałam upewnić się, czy moje czytelniczki będą miały w czym wybierać i tak - do 100 zł jest w Smukke mnóstwo fajnego. To moje typy:


9 komentarzy:

  1. To ja wybrałabym kosz na zabawki w kształcie domku. I podarowałabym go swojemu dziecku na klocki, które wciąż uparcie lądują pod bosymi stopami.

    http://www.smukke.pl/pl/p/DUZY-POJEMNIK-NA-ZABAWKI-Z-RAFII-DOM/264

    OdpowiedzUsuń
  2. He he znowu przegapie jak znam zycie :) a sklep znam - maja duzo fajnych rzeczy. Napewno rozwina skrzydla-Pani Dario glowa do gory pol roku to malo. Pogadamy za kilka lat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje!;-) Wiem, że pół roku to krótko i chce jak najdłużej bo nareszcie uwielbiam to co robię;-)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. też nie znałam tego sklepu :) bardzo fajny. dzięki za konkurs

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja znam! :) Mam stamtąd coś od Rice. Fajny sklepik :)

    OdpowiedzUsuń